Production of detergents

تولید انواع شوینده ها

از دیگر فعالیتهای خاص و رویکرد توسعه گرایانه گروه صنعتی پترولیما ضمن  بهره گیری از تجربه  مدیریتی مدیران و تکیه بر دانش فنی روز دنیا در زمینه فورمولاسیون و تکنولوژی خطوط تهیه و تولید و ماشین آلات، تولید انواع شوینده های خودرو، بدنه، رینگ و لاستیک، داشبورد، مبلمان اتومبیل، موتورشوی و اسپری ضد بخار است که در دستور کار قرار گرفته است.

این گروه صنعتی با ثبت برند Ecoshine و طراحی لوگو و نوع بسته بندی مدرن قدم اول را برداشته و با بهره گیری از نیروی متخصص خود، اخذ مشاوره از اساتید داخلی و خارجی و همچنین با کمک شرکت های معتبر اروپایی مانند unifrance  فرانسه سعی در بهینه سازی محصولات قابل عرضه به بازار را دارد.

محصولات اکوشاین با خاصیت آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت پوستی و نگرش سازگار با محیط زیست آرامش و اطمینان را به مصرف کنندگان هدیه می دهند. تولید محصولات با تجربه ی فناوری نانو از برترین تولیدکنندگان پودر نانو ، تجربه تکنولوژی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد . بی شک استفاده از محصولات اکوشاین درخشش و پاکیزگی را برای محیط شهری به همراه دارد. اکوشاین در جهت همراهی با مسئولیتهای اجتماعی گروه پترولیما با انتخاب شعار »درخشان رانندگی کنیم « توجه به فرهنگ ترافیک را مدنظر قرار داده است.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com